ייעוץ ארגוני מכוון תוצאות          

מהו ייעוץ ארגוני ?

מה ההבדל בין לעשות דיאטה לבין לנהל אורח חיים בריא ו-"רזה"?
זה בערך כל הסיפור בנוגע לתחום "הייעוץ הארגוני"..

דוגמא :

אני מנהל שיווק או מנהל מכירות בחברה גדולה. לאחרונה אני מוטרד מירידה מתמשכת בקצב המכירות , אני רואה ירידה בשיעור הצמיחה של המוצר שלנו לעבר לקוחות ושווקים חדשים , אני חווה נטישת לקוחות וכדו'





מנהל השיווק או המכירות יראה את הדברים דרך "המשקפיים" שלו: הוא יחשוב על אפיקי פרסום נוספים , יחשוב לרענן את צוות המכירות השחוק שלו , יבחן את סקרי השוק האחרונים וכדו'..

היועץ הארגוני : יחפש את המכלול ! בדרכו לאפיין את הבעיה של הארגון/החברה,הוא יחקור את תפיסת המוצר בשוק , את המגמות לטווח הקצר והארוך , את כל היסטוריית מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה, הוא יחקור לעומק תלונות לקוחות , יחסים בין השיווק לשירות , את התרבות העסקית בארגון , את זרימת המידע , הממשקים הפנים ארגוניים , את מוטת השליטה של מנהל השיווק בארגון , את מעמדו של מנהל השיווק בארגון , את האווירה בצוותי המכירות ועוד..

המטרה : לא רק להביא לגידול במכירות , אלא לבנות עסק בריא שגם יודע לתת שירות ולמכור !!


אילו תהליכי ייעוץ ארגוני מכווני תוצאות אנו מציעים ?