שיחות עומק וקבוצות מיקוד          

שיחות עומק עם לקוחות או עובדים

"לעסק שלא משוחח לעומק עם לקוחותיו ועובדיו- אין זכות קיום..." ( רובין שארמה ).

האם אתם מנהלים "שיחות עומק" עם הלקוחות או העובדים שלכם?
האם אתם באמת יודעים מה הם חושבים עליכם?

מהות : שיחות עומק נועדו לאפשר זרימה חופשית ופתוחה של מידע. כאשר נוצרת אווירה חיובית מתאימה בין המראיין למרואיין (לקוח או עובד) - המרואיין ישתף אותנו בכול מרכיבי המידע החיוניים לנו ולארגון. כגון: יתאר לנו את חווית השירות שהוא עבר אצלנו במוסך או באולם התצוגה , ממה הוא מרוצה , מה היה רוצה שנשנה , מה הוא חושב על הנציג/ה שטיפלה בו.




האם בכוונתו לשוב אלינו בעתיד ועוד..

מחקרים הוכיחו שקיימת חשיבות רבה לכך שהראיונות מבוצעים ע"י מישהו "מבחוץ"
ולא על ידי אנשים מתוך הארגון - פחות הטיות , שיתוף הפעולה של המרואיינים ועוד..

מחלקת המחקר של אריאל שושן יועצים עסקיים וארגוניים מעמידה לרשות לקוחותיה צוות של מראיינים ומנחים מנוסים ומיומנים, המבצעים ניתוח מעמיק של סוגיות ושאלות עסקיות בתחומים רבים.


קבוצות מיקוד

מהות : אנו מכנסים קבוצה המונה 6-10 משתתפים (לקוחות או עובדים) , לצורך דיון קבוצתי מונחה. משך הדיון הקבוצתי כשעה עד שעה וחצי ובאמצעותו דנים במס' נושאים.

חשיבות : קבוצת המיקוד מתמקדת ביצירת "סיעור מוחות" (Brain storming) - ניסיון לעורר דיון בו דברי משתתף מסוים "מגרים" משתתפים אחרים ובהנחיה נכונה מוצף מידע מעמיק (שייתכן כי בשיחה אישית לא היה נחשף).

מה תקבלו מאיתנו ? בתום הדיון אותו ינחה מנחה מטעמנו , תקבלו תיעוד מדויק של כל מהלך המפגש וכן חוות דעת מקצועית של המנחה עצמו באשר לכיוון הממצאים וההשלכות שלהן לארגון.

מחלקת המחקר של אריאל שושן יועצים עסקיים וארגוניים מעמידה לרשות לקוחותיה צוות של מראיינים ומנחים מנוסים ומיומנים, המבצעים ניתוח מעמיק של סוגיות ושאלות עסקיות בתחומים רבים.